torsdag den 18. oktober 2012

Thomas Rode "Stenalderkost - palæo opskrifter"

Endelig kom han med en kogebog!




















Den er super flot og der er masser lækre og inspirerende opskrifter i. Jeg har lavet et par stykker:

Yoghurt med frugt og nødder (i stedet for blåbær brugte jeg granatæble)


Fiskefrikadeller og auberginekaviar


Jeg vil klart anbefale bogen til alle der er interesseret i stenalderkost (på den ikke fanatiske måde). Thomas Rode har tillempet principperne, så de passer til en moderne "stenaldermand".

1 kommentar:

  1. Jeg har nu været igang med flere af opskrifterne i bogen, og efter min mening bliver flere af dem for voldsomme med de meget store mængder af creme fraiche og fløde. Kyllingefrikassén f.ex. er alt for flødeagtig, jeg kunne næsten ikke spise noget. Til gengæld er både hans stegte flæsk i spidskål og portobelloburgeren nogle af mine nye favorit opskrifter, de er helt fantastiske.

    SvarSlet